
Firemným klientom pomáhame s angažovanosťou CEO a firemných ambasádorov v komunikácii. Vytvorili sme systém strategického budovania osobných značiek YOU ARE PRTM, ktorý kombinuje overené PR princípy, dlhoročné skúsenosti z PR komunikácie a aktuálne potreby klientov na trhu.
S AKÝMI PR NÁSTROJMI PRACUJEME?
Mediálna publicita
Sociálna sieť LinkedIn
Online a offline projekty na mieru
- Ako zviditeľniť firemnú značku prirodzeným spôsobom?
- Chcete získať z firemných ambasádorov na LinkedIne čo najviac?
- Máte už vybraných ambasádorov, ale sú neaktívni? Ako ich motivovať?
- Už ste absolvovali LinkedIn workshop a nemáte výsledky?
Odpoveď je jednoduchá!
Nechajte vašich ambasádorov spoznať svoje osobné značky, v ktorých sa budú cítiť prirodzene. Zistia, že osobná značka je tu pre nich a nejde len o ďalšiu povinnosť. Vašich ambasádorov naučíme komunikovať, budovať si osobnú značku odborníka a dosahovať výsledky na LinkedIn. Pre CEO a lídrov vybudujeme reputáciu aj prostredníctvom mediálnej publicity či špeciálnych online či offline projektov.
Týmito nástrojmi pomôžeme nielen vašim ľuďom a ich osobným značkám, ale prirodzeným spôsobom zviditeľníme firemný brand. Vieme, ako na to.
Prečo sa firmám oplatí rozvíjať osobné značky ambasádorov?
Dôvera v osobnú značku = dôveryhodnosť firemného brandu
Ľudia komunikujú s ľuďmi. Je to pre nás prirodzené, a aj preto dokážu byť osobné značky tak úspešné. Silné osobné značky odborníkov dokážu rýchlejšie budovať pozitívny vplyv firmy.
Prirodzení ambasádori
Kto vie o firemnom brande viac než jeho zamestnanci? Kľúčoví ľudia majú potenciál rozšíriť povedomie o značke na základe svojej odbornosti a získať tak pre firmu cenné publikum. Vedia byť prirodzenými ambasádormi značky, a to nielen v rámci B2B komunikácie.
Podpora pozitívnej reputácie firmy
Okrem toho, že firma zviditeľňuje osobné značky svojich expertov, zároveň cez nich komunikuje efektívnym spôsobom aj firemný brand. Buduje tým svoju pozitívnu reputáciu, ktorá vie značku podržať aj v čase krízy.
Pre firmu pracujú odborníci
Personálnym PR zameraným na kľúčových ľudí firma deklaruje, že pre ňu pracujú prvotriedni odborníci. Nielenže buduje ich lojalitu podporou a dôverou v podobe zviditeľnenia ich osobnej značky, zároveň cez nich stavia uveriteľný a pozitívny firemný obraz v médiách, na sociálnych sieťach či biznis podujatiach.
Lídri a interná komunikácia
Lídri so silným osobným brandom výrazne podporujú firemnú kultúru
a celkovú internú komunikáciu. Cez rozhovory a iné aktivity lídrov je možné efektívne odkomunikovať dôležité posolstvá, inšpirovať a motivovať zamestnancov.
PR NEWS
Prečítajte si článok o osobných značkách firemných ambasádorov, ktorý napísala na CEO Lucia Pekaríková, špecialistka na osobné PR a budovanie osobných značiek, pre prestížnu ročenku PR & COMMUNICATION AGENCIES 2024 (máj 2024, Marketing Rulezz).