Trh je turbulentný a PR agentúry sa neustále potýkajú s novými výzvami. Naša CEO Lucia Pekaríková porozprávala pre najznámejší marketingový magazín STRATÉGIE viac o tom, čo sa nám v uplynulom roku podarilo, aké sú naše plány do budúcnosti a ktorý projekt roku 2024 považujeme za top.
Stratégie: Ako sa darilo vašej agentúre v uplynulom období?
KOMUNIKA PR má za sebou dobrý a výživný rok plný pozitívnych zmien. Rozšírili sme náš medzinárodný tím, stabilne rastieme a súčasné služby dopĺňame o ešte hlbšiu expertízu a nové nástroje. To je naším dlhodobým cieľom a darí sa nám ho napĺňať. S firemnými klientmi, so stálymi i novými, máme za sebou zmysluplné kampane so skvelými výsledkami. Spomeniem event Rozdávame objatia, v ktorom sme spojili našich klientov PODRAVKA INTERNATIONAL a McCain Foods s cieľom priniesť viac blízkosti medzi ľudí.
Stratégie: Aké služby alebo oblasti kompetencií plánujete rozvíjať v najbližšej budúcnosti?
Teším sa, že sa darí aj našej divízii YOU ARE PR pre osobné PR a budovanie osobných značiek, a to cez médiá, sociálnu sieť LinkedIn a aj špeciálne projekty „ušité na mieru“ konkrétnej osobnej značke. Noví klienti reagujú na pozitívne referencie a to je tá najlepšia vizitka.
Rozšírili sme rady klientov aj v rámci ambasádoringu na sieti LinkedIn, zvýšil sa dopyt po firemných tréningoch, strategických a komunikačných odporúčaniach. Naša séria MasterClass #youarePR o budovaní osobných značiek má svoje stabilné miesto na trhu v rámci elitných tréningov. Všetky uvedené úspechy plánujeme posilniť v súlade s vývojom trhu a potrebami klientov.
TOP PROJEKT 2024:
„Rozdávame objatia. A hranolčeky s kečupom“ Event (06/24)
Ako dostať produkty prirodzene medzi ľudí? Klientov McCain Foods, producenta mrazených hranolčekov, a PODRAVKA INTERNATIONAL, výrobcu kečupu, sme spojili do jedného eventu s krásnym posolstvom – vniesť medzi nás viac pozitívnych emócií. Vďaka „obyčajnému“ objatiu… a hranolčekom s kečupom.Práve táto legendárna dobrota krásne ladí nielen medzi sebou, ale aj s emóciou blízkosti. Je jedlom, ktoré nikdy nejeme sami, ale s ľuďmi, ktorých máme radi.
Viac sa dočítate rozkliknutím rozhovoru (obrázok) alebo v aktuálnom printovom vydaní mesačníka Stratégie Júl 2025.
Ďakujeme za priestor, bolo nám opäť potešením, milé Stratégie
CELÝ ČLÁNOK:
STRATÉGIE, špecializovaná príloha PR AGENTÚRY 2025 (júl 2025, Mafra Slovakia)